PORADŇA Lamitec

Pitný režim

Chcete byť vo svojej práci produktívny a efektívny? Nechcete márniť čas, zbytočne posedávať nad úlohou, naháňať zvyšky kreativity a blúdiť v neusporiadaných myšlienkach? To nechce nikto z nás! Našťastie svoje pracovné nasadenie a výkonnosť môžete ľahko ovplyvniť. Stačí si len vytvoriť pár základných rituálov a návykov a tie pri svojej práci dodržiavať. viac

Ako vybrať kancelársku stoličku

Ak máte sedavú prácu a v kancelárii za pracovným stolom trávite hŕbu hodín, mali by ste si dať záležať na výbere ergonomickej stoličky. Správne vybraná a nastavená kancelárska stolička vám totiž pomôže pri práci sedieť v správnej polohe, bude uľahčovať vášmu chrbtu a znižovať riziko bolestí chrbta, paží či hlavy. Pozrite sa na náš video návod, kde popisujeme jednotlivé časti stoličky a radíme, ako ich správne nastaviť.viac

Výhody kúpy nábytku v Lamitecu

Rozhodli ste sa pre vybavenie kancelárie, vyberáte si kancelársky nábytok, ale neviete si rady? Naši špecialisti z oddelenia nábytku majú s návrhom interiérov dlhoročné skúsenosti.viac

Najčastejšie kladené otázky

V prípade, že máte otázky, pozrite si našu sekciu s najčastešie kladenými dotazmi.

 viac

Tabuľa a prezentácia metóda Scrum

Scrum je súčasťou agilného riadenia projektov so zameraním na flexibilitu a prispôsobivosť. Scrum vznikol ako metóda riadenia projektov používaná softvérovými tímami. V súčasnosti však môže byť Scrum využívaný na akýkoľvek projekt v akejkoľvek organizácii, akýmkoľvek oddelením, či už ide o predaj, marketing alebo financie ...viac

Tabuľa a prezentácia metóda Lean

Chcete byť bližšie svojim zákazníkom alebo túžite zjednodušiť procesy vo svojej firme? Nielen s tým vám pomôže Lean prístup. Začať je jednoduché, hlavne ak viete, ako si štart uľahčiť ...viac

Tabuľa a prezentácia metóda Agile

Agilný projektový manažment je ideálnym riešením pre každú organizáciu, ktorá sa snaží o flexibilnejšie fungovanie. Umožňuje rýchlo reagovať na zmeny. Prináša výhody nielen z hľadiska zlepšenia procesov a riadenia projektov, ale ...viac

Pre ktorý typ väzby sa rozhodnúť?

Zariadenia na krúžkovú plastovú, krúžkovú drôtovú a tepelnú väzbu dokážu rýchlo a jednoducho zviazať Vaše dokumenty. Vďaka obálkam, ktoré sa pri týchto ...viac

Ako si vybrať správny laminátor?

Laminátor je dômyselné zariadenie, ktoré umožňuje zalaminovanie papiera do priehľadnej fólie. Vďaka tomu sa ...viac

Výber správnej obálky

Prečo riešime aj takú triviálnu otázku, akou je voľba správnej obálky, je z toho dôvodu, že na trhu existujú obálky s rôznym označením a treba si v tom spraviť jasno. Potom dokážete nájsť a kúpiť presne takú obálku, akú potrebujete ...viac

Výber správneho papiera

Cena je často to prvé, podľa čoho sa zákazníci pri kúpe kopírovacieho papiera rozhodujú. Vychádzajú zvyčajne zo všeobecných tvrdení: ...viac

Ako si vybrať vhodný skartátor

Skartovačka sa môže stať dlhoročným pomocníkom vo vašej kancelárii, ak si správne vyberiete. O tom ktoré parametre je dôležité sledovať sa dozviete v našom článku ...viac