Najčastejšie kladené otázky

1) Kto môže nakupovať kancelárske potreby na lamitec.sk?

Kancelárske potreby môžu na Lamitec.sk nakupovať všetky podnikateľské subjekty (právnické osoby a živnostníci) majúci IČO a taktiež súkromné osoby bez IČO. Podmienka nákupu je registrácia na stránke.

 

2) Môžem objednať tovar prostredníctvom telefónu?

Ak si prajete objednávať po telefóne je potrebné vyberať z ponuky portálu pre zmluvných zákazníkov lamitec.sk.

 

3) Kedy bude doručená moja objednávka?

Štandardne vám bude objednávka doručená na druhý deň v závislosti od času objednania. Viac informácií o doručení tovaru nájdete tu.

 

4) Aké sú na stránke lamitec.sk akceptované spôsoby platby?

Základný spôsob platby je platba na faktúru so splatnosťou 14 dní. Možné je tiež platiť kartou alebo bankovým prevodom cez platobnú bránu a v hotovosti pri prevzatí zásielky. V prípade prvej objednávky alebo v prípade veľkých objednávok môžeme požadovať platbu vopred.

 

5) Moja zásielka prišla poškodená, čo mám robiť?

Zavolajte prosím na našu bezplatnú linku 0800 223 223, kde vám naši operátori pomôžu zadať reklamáciu a prípadne ju obratom vyriešiť alebo sa na nás obráte cez formulár.

 

6) Ako zistím, aký toner alebo cartridge patrí do mojej laserovej či atramentovej tlačiarne?

Internetový obchod lamitec.sk disponuje online vyhľadávačom tonerov a cartridgov, vďaka ktorému ľahko a rýchlo zistíte, aké tonery či cartridge do vašej tlačiarne patria.