'.mmf::ico('bi-x').'

Doplnky do kancelárie, ktoré jej dodajú šmrnc

Zariaďujete svoju prvú kanceláriu alebo chcete oživiť tú súčasnú? Vybavte ju praktickými doplnkami, ktoré ju rozjasnia, zlepšia atmosféru a prispejú k lepším pracovným výkonom. Od zmeny dispozície kancelárie, cez nový nábytok až po nenápadné doplnky na pracovný stôl. Dodajte svojej kancelárii šmrnc.

Dispozícia kancelárie je dôležitá

Zmena dispozície kancelárie

 

V prípade, že ste si práve kúpili, respektíve prenajali nové kancelárske priestory máte to o čosi jednoduchšie. Môžete sa na začiatku poradiť s fundovaným architektom, prípadne dizajnérom, ktorí vám zaručene pomôžu s vhodnou dispozíciou.

 

Ak je vaša kancelária zariadená, častokrát pomôže obyčajné popresúvanie nábytku. Mal by mať svoje pevné miesto, príliš nezasahovať do priestoru a neblokovať chodbu alebo cesty, kadiaľ kráčate. Súčasné trendy hovoria jasnou rečou - vzdušnosť a ľahkosť by mali dominovať miestnosti. Znamená to vyhnúť sa ťažkým kusom nábytku a siahnuť po svetlejších farbách. 

 

Kvalitný nábytok nielen spríjemní pobyt v kancelárii ale v prípade, že vo vašej kancelárii prijímate pravidelne návštevy, budú sa aj oni cítiť lepšie a príjemnejšie.   

Vhodný nábytok do kancelárie

 

Ako sme už spomenuli, kvalitný nábytok do kancelárie je základom, na ktorom sa neoplatí šetriť. Základom je dostatočne pevný a priestranný pracovný stôl, ktorý zabezpečí dostatok priestoru pre každodennú agendu a pohodlnú prácu. 

 

Neoddeliteľnou súčasťou je pohodlná kancelárska stoličky, ktorá nezaťaží vašu chrbticu a vydržíte na nej sedieť naozaj celé hodiny. Viac o tom, ako si správne vybrať kancelársku stoličku nájdete aj v našom blogu

 

Následne už len dozariaďujete vašu novú alebo staronovú kanceláriu ďalším nábytkom podľa potreby. Pamätajte, že v kancelárii by mal byť nábytok účelný a spĺňať vaše každodenné potreby, prípadne potreby návštev. Každá porada a stretnutie budú príjemnejšie, ak sa vám a vašim obchodným partnerom bude dobre sedieť a budú sa u vás cítiť príjemne.

Vhodný nábytok kanceláriu rozžiari

Špičkové pracovné pomôcky

 

Častokrát si situácia vyžaduje, aby prezentácia alebo menšia schôdza prebehli priamo vo vašej kancelárii. Preto odporúčame mať vždy po ruke nielen ďalšiu stoličku alebo kreslo ale taktiež aj niečo na prezentovanie.

 

Klasické korkové nástenky sú pre väčšinu z nás úplnou samozrejmosťou. Sú ľahké, jednoduché na používanie a pripnúť je možné takmer čokoľvek. Alternatívou ku korkovým tabuliam sú napichovacie tabule

 

Pre tých, ktorý potrebujú naozaj častejšie prezentovať vo svojej kancelárii odporúčame menšie flipcharty, ktoré sú nielen celkom skladné ale mnohé modely sa dajú vďaka kolieskam ľubovoľne presúvať po kancelárii. S vhodným príslušenstvom nahradia klasické korkové tabule, pričom umožňujú aj písanie priamo na tabuľu. 

Dokonalosť sa skrýva v detailoch

 

Po všetkých krokoch, ktoré by mali predchádzať zariaďovaniu kancelárie, nasleduje krok posledný - detaily vašej kancelárie. Detaily dodajú kancelárii potrebný osobný nádych, ktorý spôsobí, že nielen vy ale aj vaši hostia a obchodní partneri sa budú cítiť v kancelárii príjemne a útulne.

Detaily pre lepšiu kanceláriu

K tomu sa výborne hodia aj kvetiny, ktoré vhodným umiestnením dotvoria atmosféru a potešia oči. Dizajnové črepníky na kvetiny, vešiak na oblečenie a ďalšie doplnky vhodne dotvoria celú miestnosť. To sa týka aj rôznej kancelárskej techniky, ktorá má v každej kancelárii svoje miesto.

 

Väčšie kancelárske stroje ako napr. laminovacia technika, si vyžadujú svoje miesto, preto na to myslite dopredu. Odporúčame nechať okolo nich trochu viac priestoru, aby sa vám s nimi lepšie pracovalo. Podobný prípad platí aj pri skartátoroch, ktoré pre pohodlnú obsluhu vyžadujú trochu viac priestoru.

 

Zariaďovať kanceláriu je výzva, avšak stačí sa na ňu v dostatočnom predstihu pripraviť a všetko zvládnete. Myslite na svoje potreby ešte predtým, ako sa do zariaďovania, prípadne do väčších zmien pustíte a uvidíte, že všetko dobre dopadne.