BLOG Lamitec > Nábytok do kancelárie: 5 tipov, ako si zariadiť svoju kanceláriu

Nábytok do kancelárie: 5 tipov, ako si zariadiť svoju kanceláriu

Trávite v kancelárii podstatnú časť vášho pracovného dňa? Potom ju určite chcete mať príjemne a zároveň užitočne zariadenú. Kancelársky nábytok by mal byť praktický a vhodne umiestnený, aby ste mali všetko dôležité po ruke. Prečítajte si našich 5 tipov, ako si zariadiť kanceláriu.

nábytok do kancelárie

Stôl ako základ

Pracovný stôl tvorí základ každej kancelárie. Pri jeho výbere zohľadnite svoj pracovný deň. Pracujete v prvom rade s počítačom? Hľadajte stôl, ktorý ponúka skryté vedenie kabeláže, nech nemusíte zakopávať o káble. Ak pracujete najmä s dokumentami, poobzerajte sa po stole
s priestranným povrchom, aby ste na svoju prácu mali dostatok miesta.

 

Ak je vaša práca kombináciou počítačovej práce a práce s dokumentami, a zároveň sa objaví aj nejaký meeting, odporúčame zariadiť stoly do tvaru písmena „L”. Získate priestor na prácu aj stretnutia. Potrebujete ešte viac priestoru? Zoraďte si stoly do tvaru písmena „U” a môžete pracovať, odkladať dokumenty, a ešte aj viesť pôsobivé stretnutia.

Stoličky pre uľahčenie práce

Sedavé zamestnanie nie je príliš priateľské k vašej chrbtici. Výber kvalitnej kancelárskej stoličky by mal byť pre vás ťažiskový. Dobrá stolička musí byť pohodlná, polohovateľná
a mať vysoké chrbtové operadlo.
Takisto si vyberajte stoličku alebo kreslo s opierkami na ruky, aby ste odľahčili chrbticu a plecia.

 

Materiál vašej stoličky alebo kresla by mal byť priedušný, príjemný na dotyk. Určite nechcete, aby vám sedenie spôsobovalo diskomfort, svrbenie, alebo aby sa vaše telo nepríjemne prehrievalo v dôsledku nevhodného materiálu. Doplňte svoje sedenie napríklad o masážnu opierku na nohy a pustite sa do práce.

Stoličky pre uľahčenie práce

Bohaté odkladacie priestory

Ani neviete ako a v kancelárii sa vám zrazu nazbierajú všetky možné dokumenty, knihy
a kancelárske potreby. Odkladacie priestory a rôzne zásuvkové kontajnery sú nevyhnutnosťou. Zaobstarajte si kontajner minimálne so štyrmi, ideálne uzamykateľnými zásuvkami pre zachovanie bezpečnosti.

 

Pre ďalšie odkladanie sú vhodné napríklad aj zásuvkové boxy. Ak potrebujete mať prehľad
v kartotékach, zadovážte si kartotékové skrine alebo pojazdné kartotéky, ktoré môžete efektívne presúvať po kancelárii. Kancelárske odkladače na stôl a držiaky na časopisy alebo hrubšie dokumenty sa u vás tiež nestratia.

Bohaté odkladacie priestory

Vešiaky šetria miesto a hodiny šetria čas

Na vešiaky sa v kanceláriách často zabúda. Pritom najmä v jesenných a zimných mesiacoch oblečenia pribúda. V kanceláriách s viacerými ľuďmi tak nachádzate kabáty, šále a svetre rozvešané na kľučkách dverí, okien alebo na operadlách stoličiek. Šikovný vešiak nezaberie veľa miesta a v málo priestranných kanceláriách dokáže zázraky.

 

Nástenné hodinytichým svedkom vašej práce. Visia na stene a veľmi pomaly odrátavajú čas do vášho odchodu domov. Hoci dnes už všetci vidíme čas na displejoch monitorov alebo mobilných telefónov, minimalistické hodiny sú stále dôležitou súčasťou kancelárií. Ak si navyše kúpite také s tichým chodom, nebude vás rušiť ani pravidelný tikot.

Vešiaky šetria miesto a hodiny šetria čas

Ideálne zariadenie kancelárie závisí od vašich každodenných potrieb. Dôležité je, aby bol nábytok jednoduchý, užitočný, a aby ste sa v kancelárii cítili dobre. Pracovné prostredie, ktoré nakoniec vytvoríte, by malo vo vás takisto vyvolať a maximalizovať efektivitu a produktivitu.

LamiClub

LamiClub

Darčekový programChcem vedieť viac>

Zľava 2%

Zľava 2%

Pri objednávke cez EshopChcem vedieť viac>

Zľava 2%

Zľava 2%

Pri platbe v hotovosti

Doprava zdarma

Doprava zdarma

Pri objednávke nad 50 €Chcem vedieť viac>