Visačky bez „faux pas“. Inšpirujte sa veľkými konferenciami

Organizujete konferenciu, školenie alebo workshop a chcete, aby to nebola iba neosobná, anonymná akcia? Zaobstarajte si originálne menovky, za ktoré sa vaši hostia nebudú hanbiť. Vytvorte ich dizajn na základe inšpirácií od velikánov, ako TED.

 

Pred samotným vytváraním visačiek si musíte odpovedať na niekoľko základných otázok, ako napr. aký je váš rozpočet, približne koľko hostí očakávate a aká je ich hierarchia, aké sú ciele konferencie alebo školenia.

 

Asi netreba špeciálne vysvetľovať dôležitosť rozpočtu a poznanie kapacity akcie. Keď je reč o cieľoch školenia, sem môžete zapojiť svoju kreativitu. Pokiaľ ide o prednášku, ktorá má motivovať poslucháčov, môžete na zadnú stranu pridať citát. Ak by ste potrebovali urobiť nábor nových zamestnancov, pridajte kontakt na vaše HR oddelenie. Menovka nemusí byť iba suchý štítok s vizitkou, môže šíriť hlbšie posolstvo. Stačí, ak sa zamyslíte.

Od svetovej špičky medzi konferenciami - od TEDu

Perfektné riešenia brandingových záležitostí prináša TED. Keďže ide o rozmanitú konferenciu zloženú z tzv. TED Talks, prednášok o technike, vzdelávaní, biznise, zábave atď., originalita a nápaditosť je soľou pri tvorbe každej jednej udalosti.

 

Okrem komplikovaných vzhľadov menoviek, vytvára TED aj jednoduché. Na prednášky, kde očakávate väčšie množstvo hostí, ktorí nie sú zaregistrovaní dopredu alebo to nedovolia časové možnosti, vytvorili sériu visačiek, kde sa dá šikovne dopísať meno aj funkcia.

Od svetovej špičky medzi konferenciami - od TEDu

Zamerajte sa na kombinácie a doplnky

Chcete, aby mali vaši hostia stále po ruke program konferencie? Výborným riešením je vytlačiť ho priamo na zadnú stranu visačky. Podobne to urobila spoločnosť, ktorá organizuje prehliadky mesta Charlotte. Na ich menovke si môžete všimnúť aj originálnu prednú stranu, kam zakomponovali meno do prvkov nákresov architektúry.

Zamerajte sa na kombinácie a doplnky

Samotný papier s potlačou nie je jediná súčasť menovky, na ktorej by ste si mali dať záležať. Ak chcete, aby bol dizajn dokonalý, vyberte si vhodné doplnky ku visačkám. Výborným nápadom je zladiť šnúrku s farbami tlače alebo vybrať originálne upnutie.

Vytvorte si vzor svojpomocne

Ak nemáte čas ani financie investovať do návrhov. Stačí, keď si v nástroji, ako napr. Duraprint, doplníte údaje v dopredu pripravenej šablóne. Potom si ich len jednoducho vytlačiť na vhodný typ papiera. Papieriky Badgemaker sú perferované a slúžia ako náhradné náplne do špeciálneho puzdra na visačky. Nemusíte teda stále kupovať nové visačky, iba jednoducho vymeníte papier vo vnútri.

 

Nezabudnite na to, že menovka by mala obsahovať:

  • meno a priezvisko hosťa,

  • jeho funkciu, profesiu alebo inú informáciu, ktorá vysvetľuje jeho miesto na evente,

  • názov udalosti,

  • meno a logo firmy (v prípade, že je to relevantná informácia).

 

Pri organizovaní vašej konferencie alebo workshopu pamätajte okrem visačiek aj na ostatné prostriedky vizuálnej komunikácie, ako napr. flipcharty a tabule. Dôležitosť vizuálneho marketingu sme na našom blogu preberali už dávnejšie. Nezabúdajte, že až 80 % informácií je prijímaných očami.