objednávkové číslo výrobku: |
............................................................................. |
výrobné číslo rekl. výrobku: |
............................................................................. |
názov výrobku: |
............................................................................. |
počet reklamovaných kusov: |
............................................................................. |
podrobný popis závady: |
............................................................................. |
...................................................................................................................................... |
...................................................................................................................................... |
...................................................................................................................................... |
...................................................................................................................................... |
číslo dokladu o kúpe: |
............................................................................. |
dátum kúpy: |
............................................................................. |
1. |
Súčasťou reklamácie je dodanie reklamovaného tovaru spolu s riadne vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu, ktorý slúži ako záručný list, na základe ktorého bol tovar vyskladnený. |
2. |
Reklamáciu zjavných závad (nekompletnosť výrobku, prasknutý plast, poškriabaný povrch) prijímame od právnických osôb a živnostníkov do 14 dní od vyskladnenia tovaru zo skladu LAMITEC-u. Odporúčame ju však uplatniť okamžite po zistení. V prípade spotrebiteľov bude možné nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru uznať len ak spotrebiteľ preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia od dopravcu. |
3. |
Súčasťou reklamácie atramentových kaziet, tonerov a pások akejkoľvek značky musí byť výtlačok s preukázanou chybou kazety (toneru,pásky...). K výtlačku stručne pripíšte nastavenie tlačiarne, pri ktorom bol výtlačok vytvorený.
V prípade, že v kazete chýba viac ako 10% obsahu, reklamáciu výrobca odôvodnene zamietne.
|
4. |
Reklamovaný výrobok musí byť dodaný kompletný, t.j. vrátane všetkých doplnkov, ktoré tvoria jeho súčasť (v závislosti od typu výrobku). |
5. |
Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar. |