Lamitec, spol. s r.o.,  Pestovateľská 16147/9, 821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov, tel.: 02/4910 74 74, 02/4910 74 54, www.lamitec.sk

Reklamačný protokol


Reklamujúci:  Názov firmy:   .............................................................................
  ulica:   .............................................................................
  PSČ, mesto:   .............................................................................
  kontaktná osoba:   .............................................................................
  telefón:   .............................................................................

Údaje o reklamovanom tovare:
objednávkové číslo výrobku:   .............................................................................
výrobné číslo rekl. výrobku:   .............................................................................
názov výrobku:   .............................................................................
počet reklamovaných kusov:   .............................................................................
podrobný popis závady:   .............................................................................
 ......................................................................................................................................
 ......................................................................................................................................
 ......................................................................................................................................
 ......................................................................................................................................
číslo dokladu o kúpe:   .............................................................................
dátum kúpy:   .............................................................................

Podmienky reklamácie:
1.    Súčasťou reklamácie je dodanie reklamovaného tovaru spolu s riadne vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu, ktorý slúži ako záručný list, na základe ktorého bol tovar vyskladnený.
2.    Reklamáciu zjavných závad (nekompletnosť výrobku, prasknutý plast, poškriabaný povrch) prijímame od právnických osôb a živnostníkov do 14 dní od vyskladnenia tovaru zo skladu LAMITEC-u. Odporúčame ju však uplatniť okamžite po zistení. V prípade spotrebiteľov bude možné nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru uznať len ak spotrebiteľ preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia od dopravcu.
3.    Súčasťou reklamácie atramentových kaziet, tonerov a pások akejkoľvek značky musí byť výtlačok s preukázanou chybou kazety (toneru,pásky...). K výtlačku stručne pripíšte nastavenie tlačiarne, pri ktorom bol výtlačok vytvorený. V prípade, že v kazete chýba viac ako 10% obsahu, reklamáciu výrobca odôvodnene zamietne.
4.    Reklamovaný výrobok musí byť dodaný kompletný, t.j. vrátane všetkých doplnkov, ktoré tvoria jeho súčasť (v závislosti od typu výrobku).
5.    Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.




V ..................................................... dňa: ........................                     podpis a pečiatka reklamujúceho